27/4/10

Γιατί έτσι μου γουστάρει !



Στην εφηβεία μου άκουγα πολύ punk,κυρίως ελληνικό.Απο τότε μεσολάβησαν πολλά είδη μουσικής,χωρίς να εξοικειωθώ ποτέ με τον ελληνικό στίχο,με εξαίρεση τον Τζιμάκο και τον Ξυλούρη.
Διαπιστώνοντας όμως πόσο επίκαιροι είναι κάποιοι στίχοι που γράφτηκαν στη δεκαετία του '80,παραθέτω μερικά απ'τα αγαπημένα μου συγκροτήματα,και χαίρομαι που στα 33 μου με εκφράζουν ακόμα.
PUNK'S NOT DEAD !

Αδιέξοδο
Αντίδραση
Γενιά του χάους
Ex humans
Ναυτία
Panx romana
Stress
Χαοτικό τέλος

6 σχόλια:

  1. Έχεις δίκιο,πολύ σημαντική μπάντα,respect!!
    Αυτό όμως δεν είναι αφιέρωμα στην punk σκηνή γενικά,είναι απλά οι δικές μου επιλογές.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΟΙ ΜΠΑΝΤΕΣ ΑΥΤΕΣ ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΤΑ ΕΠΙΚΑΙΡΕΣ Κ ΑΛΗΘΗΝΕΣ. ΑΚΟΜΑ Κ ΣΤΑ 63 (ΑΝ ΖΟΥΜΕ) ΘΑ ΜΑΣ ΕΚΦΡΑΖΟΥΝ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Έτσι είναι ,σημασία δεν έχει η ηλικία αλλά το μυαλό του κάθε ανθρώπου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. στην ελληνική πάνκ σκηνή με έμπασε ο θεός.καλή φάση.μ'αρέσαν οι "γενιά του χάους".μουσικά τώρα είμαι αλλού.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Αυτά άκουγε ο θεός στο μαθηματικό τμήμα του πανεπιστήμιου της Λευκωσίας; Χαχαχα ξέρεις εσύ...

    Μουσικά τώρα εγώ είμαι (σχεδόν) παντού εκτός απο νταλάρα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή